8 januari

imponerande linnea.
jag är påväg att gå till min säng , och ända tills jag ligger i sängen kommer jag tro att jag ska somna,
men nej.
fast , egentligen klockan är 2 . jag kan säkert somna  nu.

& sen så missade jag ridningen i tisdags? herregud. hur kunde jag?
sömnbrist , helt klart.
och med den livsbrist som jag har nu not kan jag meddela att det är ungefär kanske och möjligen
160 sisådär dagar till sommarlovet.
h U n D R a z E x tI0        kanske lite fler menmen
-  lagom mogen brud där hihiih.
kanske en aning övertrött också.

nej nu väntar sängen . fast jag måste erkänna att den är så mycket skönare på morgonen .
jag undrar varför ?

aNd 0fF
i go .

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0