19 januari 2010

det var ett tag sennnnn babies .
jag har 9 dagar på mig att välja skola. 9 jävla dagar
det är lite , typ 21 dagar förlite . det kommer sluta med att jag inpuls väljer sista minuten .
ajajajjaj då . inte okej.

mina ögon råkar vara extremt trötta nu eftersom jag suttit och pluggat engälskä . jag skulle gjort spanska och biologi också men jag måste ju ha lite till senare. hahaha eller?
nej men det finns gott om tid till att lära mig det sen typ.

ridning idag också.
jag kan säga att det gick njjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idag. syyyynnddd.
men man måste låta dom ändra glänsa lite också.
nejnejenjenejn jag ska rulla vidare och upp i sängen .



i love the whole world.
inte riktigt just nu bara.

kyss & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0