10 januari 2101

vänner vänner.
idag gick jag upp halv tolv. jag säger bara hej och välkommen till skolan imogon . jag kommer
vakna när vi ska sluta egentligen. kääääääämpaa linnea käääääääämpa

aja sen jag gick upp har jag städat mitt rum och lyssnat på min städlista på spotify. den är bra.
nu väntar jag på att klockan ska bli runt sex för då sitter jag på sf och kollar på den nya filmen

har du hört ryktet om morgans?
tror jag den hette. hhaha den verkar rolig.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

kan ju säga lite sådär att jag verkligen längtar till skolan . eller?
jag såg någonstans att det är 19 veckor tills sommarlovet. 19 veckor. är inte det rätt mycket?
jag tycker att jullovet gick sakta. det va bara 3 , och nu en termin på 19 veckor. skjut mig

nej nu ska jag rulla vidare.

alltså vad är det här? jag döööööööööööööör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0