vi kör en glajdare på det här

fredag , äntligen fredag . igen.
fast egentligen är det inte fredag längre. det är lördag. men det är heeeelt okeiiiii det med.
Isak är här. han va jobbig en stund idag men nu ligger han och sover som ett litet ängelbarn. not.
fast han sover iallafall. & det borde jag också göra.
skålan kills me. & jag har inte gjort klar mitt inlämningsarbete aka demokratiarbetet. syyyndd , för vem egentligen?
jag orkar faktiskt inte det.

varför och hur kom jag och tänka på den här idag?
jag kanske har någon hemlig kärlek till tyska & uppsala?
skulle inte tro det va ahhahahah



ein student aus uppsalalalalalalalalallalallaaa
jag ska göra en egen verision. en mycket bättre.

adjökens ders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0