rakt ur sängen

jag har inte gått upp än. jag har suttit här i 2 & enhalv timme
& det är lördag men känns som en söndag. ojjjjjjjjöj jag har ingen ingen lust eller ork till skolan.
suuuuugggg att lovet officiellt är slut. det är bara en helg kvar

överväger ganska stort en dusch alltså.

jag gjorde yrkestest för ett tag sen . jag skulle passa att bli psykolog eller juridik. låter helt okej där iallafall.
det är väl bara skrutt betygen som kan ståppppppä mig.
men det är ju ganska långt kvar måste jag ju säga.

nej nu ska jag gå och äta något & kolla på america's best dance crew. skulle ju inte tacka nej till att vara med där kan jag lova.
måste bara bli lite bättre på att dansa först haha.

and linnea is out . kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0