like that, don´t like that, like that, don´t like that

jag har räknat ut att jag ska räkna ungefär 113 stycken uppgifter tills matte provet imorgon . Det var ungefär det enda jag räknade också. surt typ
jag hatar matte, vem gör inte ?

sen missade jag spanska provet idag. to bad
jag kommer ha 3 prov när jag kommer tillbaka från lovet. yeeeeeeees
säkert ett omprov också.
det ända jag vill är att ha lov. att få lov nu. det skulle kännas tusssssssen gånger bättre.

billigt godis på willys också. like that.
matte prov imorgon. don´t like that

funderar på en smoothi . med blåbär och hallon.
skulle det vara något? men jo självklart
like that

off i go
kyss & smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0