plötsligt händer det, eller nått

mental five , high five eller air five.
i like it

helgen blev inte som jag hade räknat med men den blev väl bra ändå.
Kan ju lova jag är farligt taggad på att ta igen det näästa helg.
- som jag aldrig gjort något annat liks.

mina grannar kom nyss hem från thailand. jag kände mig med ens jätte vit när hon stog i min hall.
inte ens min brun utan sol på benen kunde pigga upp mig . illa
aja dom hade med sig underlägg till glas och sånt , på dirren från thailand typ
bara för att pappa vattnat deras blommor. eller ska man säga "vattnat" kanske
sist pappa och jag gick in där va blommorna nästan helt bruna. ungefär lika bruna som thailand-visitorsna .

& egentligen måste jag göra mitt hemska musikarbete men datorn är för seg så jag kan lova att det inte går.
sorligt nog eller är det ??

det ända jag begär nu är månaden april eller kanske maj eller vi kan säga båda.  & faktiskt
ett par skor. vår skor taaaaaack.


Placebo - Running Up That Hill


`

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0