sugen på en ingen big deal. precis nu

och här sitter jag & kom nyss på att jag inte trodde att man kunde bry sig förmycket.
och jag kom också på att jag gör det .
jag bryr mig för mycket. & det är då man blir så ledsen

meeeeeeen idag är det fredag och då kan man inte vara ledsen hihi.
& sen idag fick jag
-röda sockriga hjärtan av fia. och hon fick chokladisar av mig . så klockrent och gotttttttttt.
min lilla svarta smidiga snabba älskling har dött?! datorn har bara lagt av helt från ingenstans.
nu är det en stor sseg assss dator jag sitter vid och det tar minst MINST tio minuter att byta mellan flikarna också. its grejt

nu orkar jag inte med den här sega saken anymore.
Kyss och godnattens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0