fredagar borde vara en fridag

men ser man på , det är fredag igen .
Kan det bli bättre? nej jag tänkte väl det.

släpade mig iväg till skolan som vanligt - fast inte som den här veckan .
2 dagar i skolan är typ det jag orkar . ska jag säga att det är synd?
jo kanske lite .
matteprov.
lisa kan man säga att det gick vägens? nja tveksam på det haha

men eftersom det är min tidiga älsklings dag idag så slutade vi ju alldeles lagom.
träffade fanny och umgicks en stund.
bytte ut henne mot hannes & efter ett tag kom tobias också.
mycket trevligt slut på skolan i ungefär 9 dagar ? skadar ju inte om man skulle vara ledig lite oftare. faktiskt.

aja sjukdom medför sina följder.
biologiprov, engelskaprov & spanskaprov när man kommer tillbaka. h ä r l i g t

fanny är väldigt seg lalalalalal.
snart rullas det väl vidare till her place om jag inte minns fel.

det var väl inget mer jag hade att dela med mig av. 
med detta säger jag väl typ ; lätta & GO
myckettttttt liv här. men det är väl smällar man få ta när man väntar på nnågot gott.
puss & hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0