blöt hund

det luktar blöt hund i hela huset nu. rudolf har badat åh mums eller inte.
varför han är i mitt rum och sprider sin äckliga lukt vet jag inte. synd för mig.
idag gick jag och fanny en stund på stan. köpte en tröja från weekday och en bh.
alldeles utöver det vanliga. typ

efter stan & gränby åkte jag hem och tills nu har jag gjort exakt ingenting. jag ska se solsidan snart och sen vet
jag inte.
men eftersom snabbdatorn har börjat leva igen så kanske det är dax att skriva det där extremt trista musikarbetet?
inte så farligt taggad påtttttttt.

det blir fredagsmys utan mys för mig ikväll. alltså en vanlig sketen fredag. synd igen.
fredagar får vara vad som helst. bara inte vanliga fredagar. jajajja
det blir vad man gör det till.

nu ska jag inte göra någonting en stund till & sen ska jag ta mig i kragen.

klart slut och nu går jag ut ? hahah see baraaa vad tråkiiig min freeedag ärrrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0